OWIN Bijeenkomst 9 februari 2022

Datum/Tijd
Date(s) - 09/02/2022
19:00 - 21:00

Categorieën Geen Categorieën


Beste OWIN leden,

Wij nodigen u van harte uit om 9 februari aanwezig te zijn bij de eerste OWIN ledenbijeenkomst in 2022, met als thema Toekomstbestendige Bedrijventerreinen.

WIJZIGING PROGRAMMA:

Vanwege de huidige situatie rondom COVID19 en de beperkte inschrijving voor de bijeenkomsten op de verschillende locaties, wijzigen wij het programma naar een volledige online bijeenkomst.

We willen graag samen met u nadenken over een gezonde, duurzame en aantrekkelijke omgeving op de bedrijventerreinen in Winterswijk. Als eerste zal door het OWIN-bestuur en de gemeente een korte uitleg worden gegeven over het programma toekomstbestendige bedrijventerreinen en welke onderwerpen van belang zijn. Vervolgens zal Adviesbureau Antea een toelichting geven op de klimaatagenda voor de gemeente Winterswijk, waar ze momenteel aan werken. Deze presentatie zal ingaan op klimaatadaptatie op bedrijventerreinen en hoe overheid èn ondernemers daar samen in kunnen optrekken.

Aansluitend volgen presentaties over Circulariteit, Duurzaamheid, Mobiliteit en Parkmanagement.

Tijdens de presentaties is het mogelijk middels de chatfunctionaliteit vragen te stellen over de diverse onderwerpen, welk dan ook behandeld zullen worden.

Programma overzicht Online bijeenkomst:

19:00 – Digitale Inloop
19:05 – Opening voorzitter
19:20 – Presentatie Toekomstbestendige Bedrijventerreinen
(Gemeente + OWIN)
19:30 – Klimaatadaptatie – Antea
19:40 – Circulariteit – Willy Smit
19:50 – Duurzaamheid – Ronny ten Have
20:00 – Mobiliteit – De Mobiliteitsfabriek
20:10 – Parkmanagement – Carla Niezen
20:20 – Beantwoording vragen vanuit het digitale publiek
20:45 – Afsluiting bijeenkomst

Na opgave zult u uiterlijk woensdag 9 februari 16:00uur de link ontvangen voor de online sessie.

Wij verheugen ons op jullie digitale aanwezigheid en zijn benieuwd naar jullie inbreng!

Bestuur OWIN

 

Reserveringen

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.